Förlåt

Hejsan allesammans!
Förlåt att jag inte har skrivit något på jätte länge nu. Det är bara så att jag inte har haft tid med det eller ork, för mitt jobb tar verkligen på min energi men som tur är har jag bara 18 arbetsdagar kvar. Och när jag har haft tid så har antingen Malin eller Marie suttit vid min dator, så ja nu vet ni orsaken i alla fall.

Efter att jag har varit utomlandsi två veckor i augusti kommer jag försöka skriva så mycket som möjligt igen exempelvis så kommer jag ju berätta om min tid i Italien :). Nu skulle jag visserligen kunna berätta om mitt jobb. Men jag lovar er, det är inget ni vill höra så ni får helt enkelt klara er utan att jag skriver om något kul för tillfället.. :P

Men ni får ha det så bra så återkommer jag någon dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0