All by my self

Inatt sov jag ensam för första gången sen den 3 juni. Det var också just bara den dagen jag sov själv men nu kommer det vara två dagar :/.

Imorron kommer jag att umgås med Veronica innan hon ska på släktträff, efter det beger jag mig av till Denise som kommer ha poolparty det ska bli kul. Årets första dopp för min del. Det bästa med detta är att det innebär att jag inte behöver sova ensam hemma utan då kan och ska jag sova där. Dagen efter är det midsommar och födelsedagsfirande hos Robin så då kommer jag kanske sova över där i lillstugan med andra personer, jag hoppas på det i alla fall. Jag vill verkligen inte sova själv! Det är hemskt, igår var det precis som jag trodde att det skulle vara, jag sa till Malin att jag kommer få ångest över att inte ha ngn vid sin sida hela tiden vilket som jag sa fick. 
Men efter midsommar är det inte många dagar kvar till Malin kommer hem igen :D



I wanna have someone by my side I can talk to

Kommentarer
Postat av: Therese

sover du alldeles själv? är inte din familj hemma? eller menar du att du sover själv i sängen? :P

2008-06-18 @ 22:45:52
Postat av: Li Martina

Alltså det är ju folk hemma, det jag menar är att jag är alldeles själv i rummet när jag säger att jag är alldeles ensam :P

2008-06-19 @ 12:42:10
URL: http://limartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0