Amandas födelsedag

Igår blev Amanda 18 år! Jag, Joel och Malin skulle möta upp Amanda på Friday's så att hon kunde ta en drink, egentlgen var det planerat att vi skulle gå ut och festa men hon hade feber.. Hon kunde inte äta på Friday's men vår trio gjorde det i alla fall, jag, Amanda knde inte äta middag där för det skulle hon äta med sin familj. Vi drack lite, åt både huvudrätt och efterrätt och så väntade vi lite men Amande ringde ch meddelade att hon skulle bli en halvtimme sen för att middagen drog ut på tiden så vi bestämde oss för att hon fick ta sin drink på Bolero istället. Nästan precis då vi kom dit kom Amanda. Hennes första köpta drink i Sverige var en "Vodka Summer" jag tog en lika dan, den var väl helt ok, men jag har druckit godare. Exempelvis "strawberry mohito" som jag och Malin drack på Friday's, Den var underbart god!!
   Vi satt där ett tag och pratade, sen skulle Amanda bege sig hemåt och vi till krogen, Vi hade bestämt ett ställe vi skulle gå till men det var typ ett privat party där så vi kom inte in, så vi gick runt i stan och slappade lite. Jag och Malin blev senare hämtade av hennes pappa i en bil som gick sönder på vägen hem, så den fick bergas och vi fick åka men en av hans kompisar hem. Inte så jätte kul start på dagen.

När jag och Malin väntade på att bli hämtade inne i stan så stannade det en bil framför oss. Han som satt i passagerar sätet öppnade fönstret och sa: "förlåt att jag är en svartskalle men vet ni var (ett namn på en krog) ligger?" vi bara "nej tyvärr" han "ska ni dit?" vi "nej" han "okej, men jag ska dit" sen blev rödljuset grönt och de åkte iväg. haha jag tyckte att det var en lite rolig öppningsfras :P.

But that's about it from today. Nu ska jag äta frukost!

puss

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Trevligt!



Spana in min och Mattias blogg: http://www.metrobloggen.se/kakhuset

2008-07-01 @ 15:59:22
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0