fint väder

Hejsan, nu har jag äntligen en kort semester och vad kan man mer vilja ha än ett fint väder då? Inte vet jag, jag vill bara kunna vara utomhus sola och bara relaxa. Det går tyvärr inte då det är ett väldigt ruskigt väder ute så då sitter jag här istället...

Igår var jag och malin på pizzerian igen och fick lite och dricka igen. Jag och Malin blev väldigt glada den kvällen kan man säga. Det är väldigt trevlig personal där så jag kan förstå att folk vill gå dit och spendera kvällarna :-)

btw. jag har en favorit låt! finally ;P jag har typ aldrig det och när det väl är en kan ag aldrig tröttna på den, visst det finns perioder jag lyssnar på den mer eller mindre. exempel är Anastasia ft. Moody - Burn och Mary J. Blidge ft. U2 - One love. Det är inte så att jag har dem i min spelningslista men när jag hör dem, de kanske kommer någon dag på radion då tycker jag att de är bra. Den låt som jag kan tänkas känna så inför framtiden är låten "no air" med Jordin Sparks och Chris Brown! jag tycker att den är helt AMAZING!!

http://www.youtube.com/watch?v=Icv6DgZ-9O4

gå och titta! ;)

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0