gårdagen

Igår (söndag) gick jag och Malin upp typ halv 8 halv 9 för att hon skulle göra skolarbete. Det blev inte såmycket av det utan hon och ag gick till en skola och solade lite på gräset där sen gick vi till Maja  och gosade lite. (alltså maja är malins katt xD haha)
Efter att vihade gått hem därifrån blev det att vi skulle åka till hennes mormor och kusin. Finns det någon gulligare mormor? hon är så snäll :). Yasha var den enda som var hemma när vi dök upp, han verkade lite chockad :P ja så var vi där ett tag och pratade och han spelade gitarr och han är väldigt bra på det! Det kommer nog bli jätte trevligt i italien dels för den skullen men såklart för allt annat också :)
Dock så tror jag inte att han tyckte att jag var så jätte trevlig igår för damn jag var helt seg och mådde piss :/ hela dagen var helt konstig för min del, men nu är det lite bättre :)

Men nu ska jag prata med Amanda men ni får ha det

puss puss ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0