imorron åker hon

Imorgon lämnar Malin oss, hon åker då ner till Gotland för att vara där i en vecka.  Jag som trodde att jag skulle få svårt att hitta på något att göra då känner inte så längre. Imorron ska jag försöka övningsköra lite med pappa, efter att jag har sagt hejdå till Malin. Sen på onsdag ska jag in till stan för att titta på match med Amanda hos henne ska jag sedan övernatta, det var ett tag sen nu så vi kommer säkert ha mycket att prata om ;). På torsdag ska jag sen träffa Veronica också. På lördag är det fest hos Robin igen. Vi får se hur livat det blir då.. ^^
Sen på måndag börjar jag jobba igen...

Nu ska jag gå och vara lite social

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0