Jobb Jobb Jobb

Ja nu har jag då börjat jobba, har varit där i en vecka. Det går väl bra men jag orkar och hinner inte att skriva här men nu så har jag en veckas semester som tur är så det kanske betyder att jag kommer skriva här lite mer. Ännu finns det inte så mycket att skriva om förutom att jag jobbar och om det kan jag inte skriva eftersom det är "hemligstämplat" :P.

Visst jag skulle ju kunna berätta om malins och robins student....men hehe jaa det kanske man kan ta någon annan gång (a)

puss

Kommentarer
Postat av: Sally

Hej!

Vad bra att det går bra på jobbet ;) och du får hälsa till Malin från mig :).



Take care!

Pusskram

2008-06-14 @ 11:37:42
URL: http://itisallaboutsally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0