Malins student

Idag tog min Malin studenten. jag och kören var och sjöng på studenternas lunch (tack vare kören träffade jag Malin!!) Sen gick jag och Joel, Louise och Edwina till McDonald's och åt. Jag typ proppade i mig maten eftersom jag var så stressad eftersom jag skulle möta upp Malins föräldrar därför fick jag väldigt ont i magen så på hennes utspring sen stod jag typ dubbelvikt :/. Men nu är det bra i alla fall. Vi har precis kommit från Malins studentmottagning där vi fick lite Baccardi och Champange så nu är jag lite lullig men det är väl bra eftersom vi ska på slutskiva sen... Då behöver man inte slösa så mycket pengar på dricka i alla fall. det är ju bra :P hehe.

Jaja nu ska jag väl göra i ordning mig. men vi hörs nån dag! imorron är det ju en annan student så då kommer jag nog inte ha tid att blogga i alla fall och inte dagen efter heller, men aja någon dag blir det väl....VI HÖRS!!'

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0