Mardröm!

Efter denna natt tror jag att jag alltid kommer att ha fobi för....björnar! Jag hade verkligen en JÄTTE hemsk mardröm inatt, jag drömde att jag var där jag bodde förut (småland) men jag bodde inte där fortfarande, jag tror att vi var påväg att flytta, mamma och pappa hade i alla fall lämnat huset för att åka till min farbror. Jag visste inte det så jag gick till dörren för att gå in med det gick inte, sen kom en björn som började jaga mig, den var stor och allmänt creapy, då sprang jag till en kompis hus (nej Therese inte ditt! :P) Men det var ingen hemma där så då fick jag fortsätta springa....nu kom det en ännu större björn! Jag tror jag vid detta läge hade hjärtat uppe i halsen usch jag ryser av att bara tänka på det. I alla fall så sprang jag så fort som jag kunde till ett annat hus i hopp om att björnen skulle "tappa bort" mig det var bara det att han kände igen min lukt och därför var han snart där jag var :/ Det var ett riktigt jävla liv, vi försökte döda björnen men han ville bara inte dö även att han hade fått typ pålar i hjärtat...nej klart att han inte dog av det, han reste sig upp som vanligt och ville nu döda alla i denna familj vars hus jag var i. Jag vaknade senare av att jag inte orkade springa mer och gömma mig i drömmen så jag gav helt enkelt upp och björnen dödade mig precis som han hade gjort med hela familjen! Bläää jag kommer verkligen ha svårt för björnar nu!

Kommentarer
Postat av: Therese

Inte mitt hus:O vem sprang du till då? :O :P äckligt det är när man drömmer och allt känns så verkligt. Vilken familj var du med då? som blev dödade :P

2008-06-19 @ 13:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0