Midsommar

Firandet blev hos min kusin Robin. Vi firade hans födelsedag samtidigt. Han fick från oss filmer, visitkortsetui och lite köksprylar till han flyttar hemifrån. Från tina fick han en vattenpipa med tillbehör m.m.
Vad vi gjorde där var äta, dricka och leka :P. Vi lekte "familjen Persson" och spelade brännboll. Det var kul bara det att jag fick träningsvärk i benen dagen efter. Det kanske beror på att det var jag som fick springa efter bollen på brännbollen hela tiden.. men men det var kul i alla fall. Jag och Carro spenderade natten där blev hämtade dagen efter. Det var många som gick och lade sig tidigt. Men Tina, Robin, Jag, Carro och Kim satt uppe ute i lusthuset. Kim ringde till Henke och sa praktiskt taget bara "vad fan snackar du om" till honom precis som Henke sa till Joel på Robins student :P hehe det var lite kul. Efter att vi satt ute, pratade, ringde och rökte vattenpipa gick vi in för att titta på en film, den vi satte på var dock den sämsta jag någonsin sett. vi tittade bara i typ tio minuter sen stängdes den av. Dels för att robin somnade men också såklart pga att den var så dålig. Jag, Kim och Carro gick ned till finrummet där vi sov. Vi somnade dock inte på en gång utan vi pratade som vanligt. Nu har vi inte bara frasen "vad fan snackar du om" utan också "schhk" :P Carro skulle säga något men kunde inte komma fram till vad det var hon skulle säga så då blev det bara så och Kim och jag tyckte att det var lite kul så vi tog efter :P. 

Det var det hela kortfattat men det var inte så mycket att berätta om direkt, det fanns mer efter studenten då ;). Jag måste bara berätta att Ursula var lite rolig på midsommar, hon fick lite mycket att dricka om man säger så :P haha

aja Men nu måste jag också berätta om en film jag såg igår på tv. Det var bästa jag någonsin sett, skädespelare var exempelvis Hillary Swank, Peter Dempsey och Mario. Filmen heter "freedoom writers" och är baserad på en verklig händelse. Jag tycker Verkligen att ni ska se den!! 

Imorron Kommer Malin hem :D:D. imorron börjar jag jobba igen :/ Det är nu det hela börjar, jag kommer att jobba typ alla dagar innan jag åker iväg den 11 augusti. nästa gång jag är ledig är nu på fredag, sen blir det på onsdag...sen kan jag inte dagarna uttantill, men vi får hoppas att allt går bra! 

nu ska jag hitta på något annat att göra men ha det så bra, alla :) <3 

Kommentarer
Postat av: Therese

så bra att det blev en okej midsommar iaf då =)

2008-06-23 @ 14:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0