now she's gone!

klockan 08.30 idag kom filip och hämtade malin för att bege sig till Gotland. Så nu är hon antingen där eller fortfarande på båten. Jag kommer nu få klara mig utan henne i en hel vecka :/ Men jag får hoppas för hennes skull att hon får det kul. Det har blivit lite ändrade planer för min del i mitt schema! Jag kommer inte på onsdag åka och titta på fotboll med Amanda utan då kommer jag få hitta på något annat eller bara ta det lugnt. Annars kommer det vara som jag berättade i förra inlägget.

Thereses och Mickes maskeradfest i Juli kommer inte att bli av vilket jag verkligen hoppades att den skulle. De fick ställa in det eftersom det var inte tillräckligt med folk som hörde av sig med besked om de skulle komma eller inte vilket var synd, jag hade verkligen sett fram emot det. Men men jag får väl hitta på något annat där också då eller bara ta det lugnt också. Jag har väldigt mycket arbete i sommar så det kanske kan vara skönt att få vara hemma då istället...Men men vi får se!

Just nu sitter jag hemma hos Malin fortfarande, i väntan på att pappa ska komma och hämta mig, Jag har precis varit och ätit lunch med Camilla (Malins mamma) i centrum, vi pratade om allt möjligt exempelvis resan Malin och jag ska göra till Italien. Vi kommer åka den 11 augusti och vara där till den 25 så i nästan två veckor kommer vi vara där. Jag fick berätta för Camilla att allt kommer gå bra med resan och att vi ska vara försiktiga för att hon skulle lugna ned sig lite :P Jag fick också veta lite mer om stället eftersom det är hennes syster vi ska bo hos, så nu vet jag typ allt som kan tänkas vara ett frågetecken! Det känns skönt

Nu ska jag göra något annat samt se fram emot Italien :D. (jag har pratat med hon jag ska bo hos där, hon verkar jätte trevlig så det kommer att gå bra! ) Men ni får ha det så bra
puss



Kommentarer
Postat av: Therese

Jaa det var synd att maskeraden inte blir av :( dumma folk till att inte höra av sig, men vi får se om det blir någon annan fest av något slag :D jag har också skaffat blogg nu ;) thessz ;D

2008-06-17 @ 15:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0