poolparty hos Denise

Som jag har berättat tidigare skulle jag på poolparty hos Denise. Det har nu varit, jag var där. Det var dock bara en av alla som badade, även att poolen var uppvärmd kände vi andra oss inte så taggade inför det eftersom det regnade och var allmänt kallt i luften. Annars grillade vi, kykling, och grönsaker och åt klyftpotatis och tzatsiki till det, det var jätte gott! Annars så pratade vi om lite allt möjligt, efter maten hade vi godis som efterrätt och endel fick varm choklad att dricka vilket jag inte kunde eftersom jag är laktosintolerant, visst jag fick pyttelite att smaka på och hehe det smakade typ bara kakao så där klagade jag väl inte över att vara laktosintollerant :P haha. Efter att alla hade åkt hem så tittade jag och denise på första avsnittet an "sex and the city" Det var lite roligt att titta på för det var uppbyggt på ett annat sätt än vad det blev senare. De tittade in i kameran och pratade med oss på något sätt, det var lite roligt att se.

Men nu ska jag äta
vi hörs bye <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0