Yesterday

Igår fredag (min lediga dag) var jag och Malin tillsammans såklart :P. Vi åkte hem till mig för att hämta lite grejer som jag ville ha. Det blev min dator samt lite kläder, mamma hade köpt en orange klänning till mig från Gina Tricot och den var verkligen JÄTTE fin. Eftersom jag har sjukanmält mig från jobbet i två dagar nu så kan jag göra vad jag vill, jag ville bara ha en ledig dag och jag fortfarande mådde illa som jag gjorde natten till igår. Men från jobbet sa dem att jag borde vara ledig på söndag också så att jag inte kommer och smittar dem med något. Bara det att jag mår prima nu så kan jag ju hitta på saker men visst man ska ju respektera deras önskemål att jag inte ska komma eftersom jag jobbar med människor och det skulle ju bli ett himla liv om alla skulle gå och bli sjuka.

I alla fall när vi kom tillbaka till Malins bostadsområde åkte vi direkt till Martina där vi skulle ha en filmkväll, det var trevligt och lite nyttigare än vanligt :D vi hade grönsaker vi dippade med. jätte gott och nyttigare än chips med dipp :P. När jag var där ringde mamma till mig och sa att min kusin Mattias fyllde år och då kände jag att jag bara måste prata med honom. Jag ringde dit och babblade på med honom. fick reda på att dem skulle åka till Mallis idag så nu är de redan där kan jag tänka mig. snacka härligt :). Väldigt bra start på Mattes liv som 16 år :P. Jag snackade lite med Markus också efter honom, vi pratade lite om att han ska till Portugal i sommar med kompisar och att jag ska till Italien och att jag och han måste träffas någon dag igen och prata precis som vi brukade göra. När jag hade pratat klart med honom så begav jag och Malin oss till pizzerian (som vanligt) Det var en väldigt trevlig kväll! :) Jag och Malin gick och la oss typ 3 vi kom hem ett litet tag tidigare men vi var ändå där rätt så länge även att det hade stängt :P vi satt och pratade med en av dem som arbetar där. En trevlig snubbe :D.

Ett roligt fakta från den dagen var att jag lyckades prata med 3 Sari! Annars pratar jag inte med någon i vanliga fall :P.

nu ska jag gå och göra i ordning mig inför ikväll, Grattis Amanda!

ha det bra. puss puss



yesterday all my troubles seemed so far away

Kommentarer
Postat av: Amanda

Taack :) Ser fram emot ikväll, även om det blir en kortis :P

2008-06-28 @ 17:06:35
URL: http://mamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0