Kändisdag

Igår när Malin och jag var påväg till skolan så såg vi en skådespelare från "ett öga rött" i samma buss som oss, Malin blev helt till sig, inte jag då eftersom jag aldrig sett filmen... När vi hade kommit till skolan sen kommer Michaela och säger att hon har en present till Malin och mig. Det var en autograf från frontmannen i RMK (Rikard med K) alltså med andra ord Rikard! Då blev även jag till mig eftersom jag tycker att deras låtar bara är för bra, de är så härliga på något sätt, Tänk er bara att lyssna på "i väntan på bussen" när man är lite halvt bakis kanske påväg hem från en fest, skulle inte det få ert humör att stiga? Det skulle mitt i alla fall :)

För tillfället håller jag på att göra en Naturkunskapsuppgift som ska vara inne senast idag men jag har redan skrivit såpass mycket så jag kände att jag kunde slappna av lite och därmed skriva för er skull här.

För jag ska åka utomlands i sommar... det ska inte duu xP haha (förlåt men jag fick bara ett litet ryck där, jag är så himla exalterad för det ska bli så underbart kul!)

take care guyes <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0